Culsperience – Croatia to know je projekt konzultantske firme Recider iz Zagreba, a idejni začetnik mu je Luka Jakopčić. Ideja Culsperienca je spojiti kulturu i iskustvo, te promovirati slabo poznate dijelove Lijepe naše. Projekt je iznjedrio knjigu Gladijadori – povijest svakodnevnog života u Hrvatskoj s pokojom turističkom preporukom, koja svakodnevno širi broj zainteresiranih čitatelja. Culsperience ima svoje kanale preko kojih se promovira, a to su Youtube kanala, Facebook stranica i Instagram.
Posebno je zanimljiv serijal video reportaža pod nazivom “Pričam ti priču”. Ove reportaže kroz kratka, blic pitanja upućena osobama koje se intervjuira, imaju za cilj promociju slabije poznatih dijelova Hrvatske, osobito njenih ruralnih područja, koja itekako imaju što pokazati.
U najnovijem nastavku koji izlazi povodom Međunarodnog dana žena Luka Jakopčić će ugostiti direktoricu Turističke zajednice područja “Središnja Podravina”, stoga vas pozivamo da pratite stranicu Culsperience i pogledate prilog.